سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

معرفی مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی متخلف دزفول به مراجع قضایی

از یکم اسفندماه 95 تا 15 فروردین ماه 68 واحد تهیه مواد غذایی به دلیل تخلف بهداشتی به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ رضا پورآئین، رئیس مرکز بهداشت دزفول اظهار کرد: در طرح سلامت نوروزی که از یکم اسفندماه پارسال تا 15 فروردین ماه ادامه داشت 44 گروه بازرسی شرکت داشتند که در این طرح از تعداد 7 هزار و 512 مکان و مرکز تهیه و فروش مواد غذایی در شهرستان دزفول 9 هزار و 323 مورد بازرسی صورت گرفت.
 
وی بیان داشت: از این تعداد 43 مورد جزو مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی شامل رستوران ها و واحدهای عرضه ساندویچ بودند و 25 مورد دیگر شامل آرایشگاه ها و فروشگاه های دخانیات بودند.
 
پورآئین تصریح کرد: در این مدت همچنین 162 مورد نمونه برداری از مواد غذایی سنتی و 68 مورد نمونه برداری از مواد غذایی صنعتی صورت گرفت ضمن اینکه 497 مورد نمونه برداری میکروبی آب نیز انجام شد .
 
رئیس مرکز بهداشت دزفول به 5 هزار و 493 مور کلرسنجی آب در این مدت اشاره کرد و گفت: در این طرح 4 هزار و 395 کیلوگرم مواد غذایی فاسد نیز کشف و معدوم شد که شامل انواع ترشی جات، همبرگر، ماکارونی، 100 کیلوگرم شیرینی و خمیر شیرینی، دوغ محلی و آبمیوه و دیگر مواد غذایی بودند.
 
وی اذعان داشت: 51 مورد گزارش مردمی به سامانه 190 و 6 مورد شکایت حضوری مردمی نیز در این مدت ارائه گردید و 13 مورد با دست فروشان دوره گرد برخورد شد.
 
رضا پورآئین بیان کرد: در این مدت 13 مورد بازرسی مشترک با حضور بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و اداره دامپزشکی صورت گرفت و در کل 12 هزار و 545 نفر ساعت بازرسی از سوی بازرسان بهداشت محیط دزفول صورت گرفت.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.