سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

شناسایی 45 نقطه پرتراکم دارای انسداد ترافیکی و تصادف خیز در تبریز

45 نقطه پرتراکم دارای انسداد ترافیکی و تصادف خیز در تبریز شناسایی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛معاون حمل و نقل شهردارتبریز از گشودن گره‌های ترافیکی شهر با انجام اصلاحات هندسی در تقاطع های شهری خبر داد و گفت: بیش از 45 نقطه پرتراکم دارای انسداد ترافیکی و تصادف خیز در سطح شهر شناسایی شد.
 
یوسفی با اشاره به لزوم پایبندی به قانون و مقررات و احترام به حقوق شهروندی، به ویژه در حوزه ترافیک گفت: بدون تردید عوامل فوق در رفع معضل ترافیک و تبعات آن تاثیر به سزایی خواهدداشت.
 
وی، با بیان اجرای برخی طرح ها توسط معاونت حمل و نقل در راستای ساماندهی ترافیک نیز، اظهار داشت: از جمله این طرح ها، اجرای اصلاحات هندسی درمحدوده تقاطع ها و میادین است که موجب روانی ترافیک و رفع انسداد در معابر می شود.
 
معاون حمل و نقل شهردارتبریز، خاطر نشان کرد: بر این اساس، در سال 95 بیش از 45 نقطه پرتراکم دارای انسداد ترافیکی و تصادف خیز در سطح شهر شناسایی شد.
 
یوسفی ادامه داد: در نهایت نیز، با بررسی های فنی  برای تعداد بیش از 34 نقطه طرح اصلاح هندسی تهیه و پس از طی مراحل تصویب طرح در 28 نقطه، با اعتبار 28 میلیارد ریال به مرحله اجرا درآمد.
 
وی اضافه کرد: در سال 1396 معاونت حمل و نقل شناسایی نقاط دارای اولویت و اصلاح هندسی ترافیکی معابر و تقاطع های حادثه خیز و پرترافیک را، با هدف آرامسازی و روانسازی ترافیک و در کنار سایر پروژه های مدیریت هوشمند ترافیک، در اولویت دستور کار خود قرار داده است.
 
 
انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.