سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحلیل و بررسی باکس‌آفیس هفته‌ی گذشته؛

«بچه رئیس» تاج شاهی را از سر «دیو و دلبر» برداشت

بالاخره بعد از چند هفته صدرنشینی بلامنازع «دیو و دلبر» در سینماهای جهان، یک انیمیشن تازه وارد توانست رکورد فروش را از آن خود کند.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هفته‌ گذشته جدیدترین انیمیشن استودیوی دریم‌ورکس به روی پرده آمد و با فاصله‌ی اندکی موفق شد تاج صدرنشینی را از سر «دیو و دلبر» بردارد. این انیمیشن که «بچه رئیس» نام دارد و با بودجه‌ی ۱۲۵ میلیون دلاری تولید شده، نخستین هفته‌ی اکرانش را با ۴۹ میلیون دلار پشت سر گذاشت و در رده‌ی نخست قرار گرفت.
 
داستان این انیمیشن در مورد خانواده‌ای است که با ورود یک بچه‌ عجیب و غریب به خانه‌شان اتفاقات زیادی رخ می‌دهد. در حالی که اعضای خانواده انگشت اتهام خود را به سوی پسر کوچکتر نشانه می‌روند و او را حسود می‌خوانند، طولی نمی‌کشد که اوضاع عوض می‌شود و این دو برادر چاره‌ای ندارند جز اتحاد باهم در مقابل خطری که خانواده را تهدید می‌کند …
 
البته استقبال تماشاگران از «دیو و دلبر» هم در سومین هفته‌ی اکران آن همچنان ادامه دارد و جدیدترین بازسازی استودیوی دیزنی با اضافه کردن ۴۸ میلیون دلار دیگر به بیلان گیشه‌ای‌اش، مجموع فروش خود در سراسر جهان را به ۸۷۶ میلیون دلار رساند.
 
فیلم علمی‌-تخیلی «شبح درون پوسته» با بازی اسکارلت یوهانسن دیگر فیلمی بود که هفته‌ی گذشته به صورت گسترده به روی پرده آمد و با ۱۹ میلیون دلار در رده‌ی سوم قرار گرفت که با توجه به بودجه‌ی ۱۱۰ میلیون دلاری آن چنین فروشی پایین‌تر از حد انتظار به شمار می‌رود.
 
این هفته‌ منتظر اکران چه فیلم‌هایی باشیم؟
 
جدیدترین انیمیشن «اسمورف‌ها» با نام «دهکده‌ی گمشده» این هفته به روی پرده خواهد آمد و باید دید در رقابت با انیمیشن صدرنشین این هفته، می‌تواند صدرنشینی را به چنگ آورد یا خیر. کمدی Going in Style با بازی ستارگان پا به سن گذاشته‌ی هالیوود، مایکل کین و مورگان فریمن نیز این هفته به صورت گسترده به روی پرده‌ی سینماهای آمریکای شمالی خواهد آمد.
 
 
 
 انتهای پیام/
 
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.