سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

دردسرهای "تاتو" کردن

یک متخصص پوست، مو و زیبایی به افراد توصیه کرد: با توجه به دردسرهای "تاتو" کردن، از پرداختن به آن صرف‌نظر کنند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛علی ابراهیمی با بیان اینکه پشیمانی زودهنگام اولین موضوعی است که افرادی که "تاتو" می‌کنند با آن مواجه می‌شوند، اظهار کرد: حتی اگر "تاتو" مطابق میل فرد باشد، باز هم بعد از مدتی از مد افتاده و فرد از این کار خود پشیمان می‌شود.

ابراهیمی مشکل دیگری که در ارتباط با "تاتو" دیده می‌شود را استفاده برخی آرایشگران از جنس‌های نامرغوب عنوان کرد و افزود: این موضوع علاوه بر اینکه کیفیت کار را پایین می‌آورد در برخی از موارد ممکن است با قرمزی رنگ تتو و یا حتی چندرنگی آن همراه شده و مشکلاتی را برای فرد به دنبال داشته باشد.

این متخصص پوست، مو و زیبایی جنس رنگ تاتو را مهم عنوان کرد و یادآوری کرد: برخی افراد به رنگ‌های تاتو حساسیت نشان داده و ممکن است دچار خارش و ضایعات پوستی شوند .

ابراهیمی در ادامه عدم رعایت اصول بهداشتی از سوی آرایشگران را برای افراد مشکل‌ساز عنوان کرد و افزود: اگر اصول بهداشتی در استفاده از مواد و تجهیزاتی مثل سوزن یک‌بار مصرف رعایت نشود، احتمال بروز بیماری‌ خصوصا بیماریهای عفونی مثل هپاتیت و بیماری‌های ویروسی مثل ایدز وجود دارد.

این متخصص پوست، مو و زیبایی سپس به افرادی هم که تصمیم خود را گرفته و اصرار به تاتو کردن دارند توصیه کرد، این کار را در جاهای مطمئن انجام دهند.

ابراهیمی در ادامه با بیان اینکه تاتو از گذشته‌ها وجود داشته است، افزود: تاتوهای قدیمی معمولا با دوده چراغ و یا سبزی انجام می‌شد و دردسرهای کمتری داشت و راحت‌تر هم پاک می‌شد.
 
انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.