سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

نمایشگاه مشهد دوست داشتنی نقش مهمی در معرفی تاریخ و هویت مردم مشهد دارد

نمایشگاه مشهد دوست داشتنی می تواند نقش بسیار مهمی را در معرفی تاریخ و هویت مردم مشهد در سالی که این شهر به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام انتخاب شده است ایفا کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد، سید جواد حسینی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در حاشیه ی بازدید از شهرک تاریخی مشهد دوست داشتنی گفت: سبک زندگی ایرانیان و علی الخصوص مردم مشهد به خوبی در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.
وی افزود: ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی یکی از موضوعات بسیار مهمی است که در شهرک تاریخی مشهد دوست داشتنی به آن پرداخته شده است.
حسنیی گفت: بازسازی برخی از وقایع تاریخی شهر مشهد یکی دیگر از بخش هایی است که در شهرک تاریخی مشهد دوست داشتنی  به نمایش در آمده است و به خوبی بیانگر وقایع شهر مشهد می باشد.
وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه به قشر خاصی ارتباط ندارد، افزود: قطعا شهرک تاریخی به دلیل ظرفیت های بسیار زیادی که در اختیار دارد توانسته مخاطبان بسیار زیادی را به خود جذب کند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: سبک تاریخی گذشته شهر مشهد می تواند برای هر  قشر و نسلی جذابیت های بسیار زیادی را به همراه داشته باشد.
حسینی گفت: بازسازی فضای پیش از انقلاب نیز به شکل مطلوبی در شهرک تاریخی مشهد دوست داشتنی انجام شده است.
انتهای پیام// م.م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
علی
۲۱:۵۹ ۰۶ تير ۱۳۹۶
سلام
به همه دوستان
جلال گلمکانی
۲۰:۵۰ ۲۹ فروردين ۱۳۹۶
شبکه خراسان اینجارونشون میده لطفأبگین ادرسو بزارن همه به اینترنت دسرسی ندارن ممنون ازنمایشگاهتون