سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیرجند؛

مساجد استان،میزبان معتکفان

مساجد استان،قبل از اذان صبح سه شنبه،22 فروردین ماه میزبان معتکفان رجبیه خواهند بود.

حجت الاسلام سلم آبادی،معاونت فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی و رییس ستاد اعتکاف استان  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ گفت:250 مسجد در سطح استان برای معتکفان رجبیه پیش بینی شده است که در حال حاضر ظرفیت برخی از آن ها پر شده و به احتمال زیاد به تعداد مساجد افزوده خواهد شد.
وی افزود: ثبت نام برای شرکت در این طرح از شنبه چهاردهم فروردین ماه به صورت اینترنتی و حضوری آغاز شده و پیش بینی می شود بیش از 20 هزار نفر در مراسم معنوی اعتکاف شرکت کنند.
معاونت فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت:در شهرستان بیرجند 49 مسجد آماده پذیرایی از معتکفان است که با توجه به داشتن شرایط و امکانات لازم انتخاب شده اند.
حجت الاسلام سلم آبادی افزود:250 روحانی در این سه روز به مساجد اعزام می شوند که شامل سخنران های کشوری و استانی خواهند بود.
وی با بیان اینکه برنامه ریزی فرهنگی این طرح برعهده سازمان تبلیغات اسلامی است،گفت: برگزاری حلقه های معرفت و مسابقه ی کشوری زلال قرآن از جمله برنامه های این سه روز است.
معاونت فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: هزینه های اعتکاف بسته به شهرستان ها با توجه به خیران طرح متفاوت است و در شهرستان بیرجند 35 هزار تومان تعیین شده است.
انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.