سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

تخصیص آب های گرم معدنی بصورت جزء برای مراکز رفاهی ممنوع می شود

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: تخصیص آبهای گرم معدنی سرعین به صورت جزء برای مراکز رفاهی و هتلها کار غیرکارشناسی و غیراصولی بوده و ممنوع می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، جعفر فهیمی در جلسه بررسی مشکلات عمرانی و خدماتی شهرستان سرعین افزود: شهرستان سرعین به عنوان نگین گردشگری استان اردبیل نیازمند تهیه طرح جامع گردشگری در راستای توسعه همه جانبه و منطبق با پتانسیل های این منطقه گردشگری است.

وی تصریح کرد: لازم است در راستای توسعه همه جانبه شهرستان سرعین از سرمایه گذارانی که دارای اهلیت کافی و سابقه سرمایه گذاری باشند دعوت شود تا با سرمایه گذاری مناسب جاذبه های این شهرستان را مطابق با نیازهای روز گردشگران ارتقاء بدهند.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل تخصیص آب های گرم معدنی این شهرستان را بصورت جزء به سرمایه گذاران خرد کار غیر کارشناسی و غیر اصولی دانست و گفت: تخصیص آب های گرم بصورت جز به هتل ها و مراکز رفاهی در آینده علاوه بر ایجاد مشکلات زیست محیطی مشکلاتی را نیز برای سرمایه گذاران و مشترکان این آب های گرم ایجاد خواهد کرد.

فهیمی گفت: هر جا که 6 دانگ از چشمه های اب های معدنی به بخش خصوصی واگذار شده مشکلات مالکیتی به حداقل رسیده است به همین منظور باید برای توسعه آب های معدنی این شهرستان از سرمایه گذاران خوشنام که اهلیت سرمایه گذاری را داشته باشند دعوت کرد و حمایت نمود.

وی افزود: با دعوت از سرمایه‌گذاران مجرب و ایجاد مراکز رفاهی و خدماتی مدرن و مناسب کیفیت خدمات‌رسانی به گردشگران ارتقا یافته و خاطره دلپذیری برای مسافران ورودی به این شهرستان رقم می‌خورد که ضروریاست در این زمینه اهتمام و تلاش همه‌جانبه‌ای شده و سرمایه‌گذاران کاربلد به این حوزه جلب و جذب شوند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.