سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

آخرین وضعیت ترافیکی در جاده های مازندران

پلیس‌ راه مازندران آخرین وضعیت ترافیکی در جاده ها را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس‌ راه مازندران از ترافیک عادی و روان در محورهای استان خبر داد و گفت: در حال حاضر سطح جاده‌های مازندران لغزنده و هوای استان ابری است.

وی افزود: با توجه به پایان تعطیلات نوروزی آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مواصلاتی مازندران به‌ صورت عادی و روان است.

رئیس پلیس ‌راه مازندران با بیان اینکه مهم‌ ترین عامل تصادفات سرعت غیرمجاز است، گفت: از نیمه دوم فروردین با توجه به کاهش حجم ترافیک، سرعت خودروها و همچنین تصاد‌فات افزایش می ‌یابد که این امر موجب بروز حوادث ناگواری خواهد شد و توصیه ما به رانندگان این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب در محورهای استان تردد کنند.

سرهنگ قدمی به رانندگان هشدار داد: همواره از تخلفات حادثه‌ ساز پرهیز کرده و با این کار سلامت خود و خانواده را تضمین کنند.

وی افزود: با توجه به وضعیت جوی و مه‌ آلود بودن ارتفاعات و محورهای کوهستانی استان توصیه ما به رانندگان رعایت کامل مقررات راهنمایی ورانندگی و توجه به هشدارهای پلیس است .

رئیس پلیس‌ راه مازندران گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011به ‌صورت شبانه‌ روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌ های استان است.

انتهای پیام/ م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.