سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

2800 بازدید و نظارت بهداشتی در ایام نوروز

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان بوشهر گفت: در ایام نوروز 2 هزار و 800 مورد بازدید بازرسان بهداشتی دامپزشکی در طرح تشدید نظارت بهداشتی اجرا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌هایباشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمدرضا عباسی با اشاره به طرح تشدید نظارت بهداشتی در ایام نوروز، اظهار داشت: در این طرح که از 25 اسفند ماه سال 95 آغاز و تا 14 فروردین سال جاری ادامه داشت، از مجموع یک هزار و 296 مرکز مرکز عرضه، 2 هزار 818 مورد بازدید بهداشتی به عمل آمد و 18 اکیپ ثابت و سیار روزانه در سطح استان فعالیت داشتند.

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان بوشهر افزود: در این بازدیدها حدود 27 تن محموله ضبط و برای انجام تست‌های لازم به آزمایشگاه کنترل کیفی مواد غذایی ارسال و همچنین 29 مورد تخلف نیز از مراکز عرضه به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

وی بیان کرد: علاوه بر نظارت بر مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی و کشتارگاه‌ها، تعداد 14 مورد نمونه برداری از محموله‌های شرکت‌های فرآوری آبزیان به عمل آمد که 541 تن فرآورده در همین راستا تاحصول نتایج آزمایشات ضبط شده‌اند.

عباسی بیان کرد: ر راستای حصول اطمینان از نوع و کیفیت نقل و انتقال محصولات، خودروهای حمل نیز تحت بررسی و بازیدهای بهداشتی قرار گرفتند که در همین راستا به 36 خودرو که مشکلات و نواقص بهداشتی داشتند، تذکرات لازم در راستای رفع نواقص داده شد.
 
انتهای پیام/ ث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.