سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساعتی پیش؛

اتصالی برق خانه را طعمه حریق کرد

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ايمنی شهرداری اهواز گفت: 1 منزل مسکونی بدلیل اتصالی برق در آتش سوخت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ مقصود حق‌شناس، مدیر روابط عمومی سازمان آتش ‌نشانی و خدمات ايمنی شهرداری اهواز اظهار کرد: ساعت 11:31 دقيقه امروز (15 فروردین‌ماه) طی تماس مردمی با سامانه 125 وقوع آتش‌سوزی در منزل مسکونی واقع در خیابان نادری گزارش شد.

وی افزود: ستاد فرماندهی 125 سریعا آتش‌نشانان را با امکانات وتجهیزات تخصصی مورد نیاز از نزدیک‌ترین ایستگاه به محل حادثه اعزام کرد و با وجود شلوغی خیابان‌ها آتش‌نشانان 5 دقيقه بعد در محل حادثه حاضر شدند و با ايمن‌سازي محل حادثه و  استفاده از تجهيزات خاموش‌كننده، حريق را مهار و از گسترش و سرایت آن به دیگر اتاق‌ها و واحدها جلوگيري کردند.

حق شناس بیان داشت: دراین عملیات 9 مامور آتش‌نشان به همراه 3 دستگاه خودرو اطفاء حریق و امداد و نجات شرکت داشتند. علت این حریق نیز توسط کارشناسان سازمان آتش‌نشانی اتصالی برق از ناحیه کنتور برق گزارش شده است.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ايمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: همچنین ساعت 19:08 روز گذشته (14 فروردین)  طی تماس یک شهروند با سامانه 125 ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی اهواز وقوع حریق یک دستگاه خودروی پژو در شهرستان کارون گزارش شد.

وی اذعان داشت: آتش‌نشانان  در قالب یک تیم متشکل از دو خودرو اطفاء و یک خودروی امداد و نجات  اعزام و به دلیل ترافیک سنگین 6 دقیقه بعد در محل حادثه حاضر شدند.

مقصود حق‌شناس خاطرنشان کرد: در این حادثه 2 نفر مصدوم شدند که توسط آتش‌نشانان به آمبولانس اورژانس انتقال یافتند. این خودرو در اثر نشت گاز در ناحیه موتور دچار حریق شده بود.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.