سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابراز مخالفت رئیس هیئت مدیره پرسپولیس با اخراج رضاییان

جعفر کاشانی مخالفت خود را بابت کنار گذاشتن رامین رضاییان از تیم پرسپولیس اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جدایی رامین رضاییان از پرسپولیس روز گذشته قطعی شد و قرار است این بازیکن برای ادامه فعالیت فوتبالی اش به تیم دیگری برود. 

خبر جدایی رضاییان از پرسپولیس با واکنش پیشکسوتان و اهالی فوتبال مواجه شد و برخی از آنها موافق این اقدام باشگاه هستند و بعضی دیگر مخالفت خود را با این موضوع مطرح کردند. 

جعفر کاشانی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره این مطلب گفت: رامین رضاییان یکی از سرمایه های باشگاه است و مخالف اخراج این بازیکن هستم. به هر حال برانکو صلاح دیده است که این بازیکن را کنار بگذارد و تابع نظر سرمربی هستیم. 

وی در ادامه عنوان کرد: به نظرم فرهنگ سازی باید روی بازیکنان صورت بگیرد تا آن ها وارد مسائل حاشیه ای نشوند و فقط بر روی بازی خود تمرکز داشته باشند. 


رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: باشگاه پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد که نبود یک بازیکن روی عملکرد این تیم تاثیر چندانی نمی گذارد. به هر حال رضاییان بازیکن خوبی است و تیمهای زیادی خواهان این بازیکن هستند و وی می تواند در تیم جدید هم شایستگی خود را نشان بدهد. 

انتهای پیام/ 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
رویا
۱۳:۰۱ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
سلام
آقای کاشانی تا حالا که یه جور دیگگه حرف میزد بابا 4 ماهه سرکار گذاشتینش بسته دیگه شما مثلا رییس هیئت مدیره باشگاهید چرا نمیتونید حرفتون رو بیان کنید اقلا" رضایتنامه اش رو بدید .