سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهار آتش سوزی گسترده کارخانه مبلمان سازی+تصاویر

بامداد امروز کارخانه مبلمان سازی در بلوار میثاق گرفتار آتش سوزی سنگین شد که در عملیاتی ضربتی قبل از بروز خسارات بیشتر مهار و اطفاء شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، آتشپاد دوم مجید شادی مدیر منطقه یکم عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت:: این آتش سوزی حوالی بامداد امروز در کارخانه یکهزار و ۵۰۰ متر مربعی رخ داد و بیش از ۳۰ آتش نشان به همراه ۱۰ دستگاه خودروی عملیاتی به سرعت به محل حادثه اعزام شدند.

 
 وی با بیان اینکه کانون حریق طبقه اول انبار ۲ طبقه نگهداری پارچه و سایر ملزومات مبل سازی بود، خاطرنشان کرد: با تلاش آتش نشانان حریق در لحظات اولیه مهار و از گسترش آن جلوگیری شد.
 

مدیر منطقه یکم عملیات سازمان آتش نشانی مشهد با بیان اینکه عملیات کاوش و پیشگیری از وقوع حریق تا ساعت ۲ بامداد ادامه داشت گفت:در زمان رسیدن آتش نشانان به محل حادثه دربهای این کارخانه قفل بود، ولی از آنجا که این کارخانه در گذشته توسط نیروهای سازمان مورد بازدید ایمنی قرار گرفته بود لذا با توجه به آشنایی قبلی، عملیات با سرعت بیشتری انجام شد.
 

آتشپاد دوم شادی خاطرنشان کرد: با توجه به گستردگی آتش سوزی و حساسیت حادثه مدیران و سرپرستان این حوزه عملیاتی در محل حضور داشتند.

انتهای پیام//ف. ج.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.