سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترامپ نخستین حقوق ریاست جمهوری خود را به سازمان پارک‌های ملی آمریکا اهدا کرد

رئیس جمهور آمریکا نخستین حقوق خود به مبلغ 78333 دلار را به سازمان پارک‌های ملی این کشور بخشید.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نیویورک تایمز، "دونالد ترامپ"، رئیس جمهور آمریکا که وعده داده بود در صورت پیروزی در انتخابات بدون دریافت حقوق به آمریکا خدمت کند، روز گذشته (دوشنبه) نخستین حقوق ریاست جمهوری خود را به "سازمان پارک های ملی" آمریکا بخشید. این سازمان مسئولیت نگهداری و اداره اماکن ملی آمریکا از جمله پارک های طبیعی و بناهای تاریخی را بر عهده دارد و به تازگی از سوی رئیس جمهور آمریکا با کاهش بودجه مواجه شده است.

"شان اسپایسر"، سخنگوی کاخ سفید یک چک با امضای دونالد ترامپ به مبلغ 78333 دلار و 32 سنت را به "راین زینکی"، وزیر کشور که مسئولیت نظارت بر سازمان پارک های ملی را بر عهده دارد، تحویل داد.

شان اسپایسر گفت: "سازمان پارک های ملی از سال 1916 تاکنون مسئولیت محافظت از پارک های کشور را بر عهده دارد و رئیس جمهور آمریکا با افتخار اولین حقوق خود را به این سازمان اهدا می کند."

حقوق رئیس جمهور آمریکا در یک سال 400 هزار دلار است. "دونالد ترامپ" هم که ثروتمندترین شخصی است که تاکنون به ریاست جمهوری آمریکا رسیده است، پیشتر اعلام کرده بود حقوق خود را پس از دریافت به مؤسسات خیریه می بخشد. 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.