سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

مهم ترین اقدامات کمیته پیشگیری و رفع تخلفات شهری در نوروز 96

هدایت مسافرین و زائرین به کمپ ها،رفع معضلات و آسیبهای اجتماعی و رفع سدمعبر از مهم ترین اقدامات کمیته پیشگیری و رفع تخلفات شهری در نوروز 96 بوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛احمدرضا شفیعی مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم از هدایت مسافرین و زائرین به کمپ های پیش بینی شده و بوستانها با شروع تعطیلات نوروزی حدود 23800 مورد اعلام کرد و افزود: هدایت مسافرین و زائرین توسط عوامل این کمیته (اکیپ های پیشگیری و رفع تخلفات شهری مناطق هشتگانه و ستاد) صورت گرفته است.
 
مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم در ادامه از جلوگیری  نصب چادرهای مسافرتی در مکانها و محلهای غیرایمن و غیر مجاز در تعطیلات خبر داد و گفت:در این خصوص 9000 مورد اخطار عدم نصب و تعداد 3100 مورد جمع آوری شده است.
 
همچنین وی از واحد رفع معضلات و آسیبهای اجتماعی در خصوص رفع معضلات و آسیب های اجتماعی (متکدیان ، بلامکان ، معتادین متجاهر و...) یاد کرد و خاطرنشان کرد که تعداد 142 نفر جمع آوری (125 نفر مرد ، 8 نفر زن و 8 نفر کودکان کار) و به مراکز مربوطه منتقل شده است.
 
شفیعی در پایان اشاره ای هم به رفع سدمعبر در شهر قم کرد و افزود: 235 مورد اخطار کتبی دراین زمینه به صنوف  متخلف صادر گردیده است و تعداد 463 مورد رفع سدمعبر صنوف  بعمل آمده ، در خصوص وانت بارهای متخلف تعداد 15 دستگاه خودرو اعمال قانون و به پارکینگ منتقل شده است. که در هسته مرکزی شهر ، اطراف حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران تعداد 222 مورد اجناس دستفروشان مخل نظم جمع آوری گردیده است تا در مسیر تردد مسافرین و زائرین شهر کریمه اهل بیت مشکلی وجود نداشته باشد ، که بحمداله با توجه به هماهنگی های انجام شده با مقامات محترم قضائی و انتظامی ، نظم و انضباط در شهر در خصوص موارد اعلام شده در مقایسه با سالهای گذشته مشهود بوده است که مورد رضایتمندی شهروندان ، مسافرین و زائرین و مسئولین شهر و استان بوده است.
 
انتهای پیام/ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.