سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

دشمن از طریق فضای مجازی به دنبال تغییر فرهنگی جامعه است

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، یکی از اهداف دشمن از سرمایه گذاری و فعالیت جدی در فضای مجازی را استحاله فرهنگی جامعه ایران اسلامی دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛حجت الاسلام و المسلمین احمد سالک  با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: امروز دشمنان از طریق ابزار فضای مجازی به دنبال ایجاد تغییر در فرهنگ ما و به تدریج استحاله فرهنگی هستند و این همان مساله ای است که بارها و بارها رهبر معظم انقلاب نسبت به آن هشدار داده اند.

وی افزود: آنچه مسلم است این که در شرایط کنونی دشمن با بهره گیری از آخرین تکنولوژی های روز از جمله شبکه های فراگیر اجتماعی و غیره می کوشد تا جامعه اسلامی ما را دچار استحاله فرهنگی کند تا بعد از این مساله راحت تر بتواند به اهداف دیگر خود در ابعاد سیاسی و اقتصادی و نظامی دست یابد.

این نماینده مجلس همچنین با بیان این که ما نیز باید از ظرفیت موجود در فضای مجازی حداکثر استفاده را در زمینه تبیین و ترویج معارف اهل بیت(ع) و فرهنگ دینی کنیم، خاطرنشان کرد: اگر می خواهیم که جلوی نفوذ فرهنگی دشمن را بگیریم ، باید هر کس به سهم خود و در هر جایگاه و مسئولیتی که هست حقیقتاً احساس مسئولیت کند و اقدام لازم را در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری انجام دهد.

وی گفت: بی شک نگاه انقلابی در این باره و احساس مسئولیت دینی می تواند راهگشا باشد و توطئه های شوم دشمنان را خنثی کند، به خصوص در برهه حساسی که دشمنان با ابزارهای رسانه ای و فرهنگی به دنبال تخریب و تحریف در فرهنگ ایرانی و اسلامی ما و به تبع آن قبح شکنی به هر طریقی و با هر ابزاری هستند که برخی از مصادیق آن ، ترویج بی حیایی و بی عفتی در جامعه است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.