سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

معرفی هنرمند موفق هنر تجسمی مازندران

محمد علی ولیزاده برگزیده جشنواره لنگ موی کشور چین،هنرمند موفق هنر تجسمی مازندران را بیشتر بشناسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اعلام کرد ، محمد علی ولیزاده، فارغ التحصیل رشته گرافیک، طراح کاراکتر، کارتونیست، تصویرساز و انیماتور، متولد ٥٣ شهرستان ساری و شاغل در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساری است.


ولیزاده از سال ١٣٧٧ فعالیت هنری خود را شروع کرد و تاکنون در نمایشگاههای متعدد از جمله ٧ نمایشگاه انفرادی و ١٦ نمایشگاه گروهی برگزار کرد.

از افتخارات این هنرمند موفق مازندرانی، شرکت در نمایشگاههای داخلی و خارجی از جمله کشورهای چین، ژاپن، بلژیک، اسپانیا، ترکیه، کره، ایتالیا است.

محمد علی ولیزاده برگزیده جشنواره لنگ موی کشور چین، نفر دوم و سوم دانشجویان سراسر کشور، نفر دوم انجمن زمین شناسی ایران، نفرسوم جشنواره مسکن و شهرسازی ایران، نفر سوم جشنواره سراسری راه و بی راه، برگزیده دریافت لوح تقدیر از جشنواره سراسری اصلاح الگوی مصرف شیراز است.

از فعالیتهای هنری این هنرمند می توان به آموزش کاریکاتور و همکاری با مجله های بین المللی کیهان کاریکاتور و طنز و کاریکاتور ملس، هفته نامه همولایتی، بشیر مازندران، پیک شمال و سایت شبکه نیوز و سرپرست گروه کاریکاتور مورچه و عضو گروه کاریکاتور پیله،اشاره داشت.

از تولیدات محمد علی ولیزاده ساخت ٥ فیلم کوتاه انیمیشن و یک فیلم در دست تولید و چاپ ١٠ مجموعه کارت پستال با نام ورود ممنوع، چاپ و تصویرسازی کتابهای کودکان نخودی ورزشکار ١ و ٢ و یک کتاب در دست چاپ است.

این هنرمند مازندرانی جشنواره ملی هنرهای تجسمی دانشجویان کشور در سال(١٣٨٨) جشنواره کاریکاتور اصلاح مصرف حوزه هنری در سال (١٣٨٩) جشنواره هنرهای تجسمی فجر در سال (١٣٩٠) جشنواره کاریکاتور انسان، جنگل، زندگی حوزه هنری در سال (١٣٩٠) جشنواره کاریکاتور دانشگاه علوم پزشکی در سال های(١٣٩٠ ، ١٣٩١ ، ١٣٩٢) جشنواره کشوری پیشگیری از خشونت در سال (١٣٩١)هیات انتخاب جشنواره ملی عید نوروز در ایران در سال (١٣٩٠)داوری کرده است.

انتهای پیام/آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.