سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان

نیروی انتظامی، به حق عمود خیمه امنیت نظام است

نماینده ولی فقیه درسیستان وبلوچستان فعالیت های پلیس را بسیار ارزنده خواند و گفت: نیروی انتظامی به حق عمود خیمه امنیت نظام می باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، آیت الله سلیمانی در هجدهمین جلسه قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: یکی از اهداف بلند آفرینش بشری این است که انسان بتواند به صورت روزانه در حوزه فردی و اجتماعی خود را ارزیابی کنند. 

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: آنچه که یک نظام را ممکن است به چالش بکشاند نبود بازرسی و ارزیابی می باشد و در صورت عدم وجود آن حسن و قبح کار نمایان نمی‌شود. 

آیت الله سلیمانی با اشاره به اینکه بعضی از دولت‌ها هدفشان خدمت بود ولی ضعفشان نظارت، تصریح کرد: اگر نظارت در کار جدی باشد قطعاً اشتباهات در کوتاه ترین زمان جلوگیری خواهد شد و تهدیدات در موقع خود تبدیل به فرصت می شود. 

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان برگزاری جلسات روزانه قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی استان را بیانگر وجود نظارت در این مجموعه خواند و گفت: پیشرفت های پلیس و کسب دستاورهای آن در سایه همین نظارت و ارزیابی عملکرد می‌باشد. 

آیت الله سلیمانی در بخش پایانی خود خاطرنشان کرد: فعالیت های نیروی انتظامی در برقراری امنیت بسیار ارزنده است و پلیس، به حق عمود خیمه امنیت نظام می باشد. 

وی تصریح کرد: ناامنی که معاندان و اشرار دنبال آن بودند به برکت حضور نیروهای انتظامی و امنیتی، داخل استان نداشتیم وبسیار نوروز با امنیت، سلامت و تراوت برای مردم مشاهده شد، چیزی که در قبل از سال در باور خیلی ها نمی گنجید. 

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: تبدیل حس ناامنی به امنیت، و امنیت را در حوزه عمل به بهترین شکل برای مردم تضمین کردن، دو رسالت سنگینی بود که برادران نیروی انتظامی انجام دادند و به حکم من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق ما از همه دستگاه ها به ویژه نیروی انتظامی که آرامش خانواده خود را فدای آرامش مردم کردند و تعطیلات نوروزی را برای خود، زمان فعالیت فراوان کاری قرار دادند صمیمانه تشکر می کنم. 

انتهای پیام/ع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.