سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محدوديت‌های ترافيكی پليس راهور برای روز طبیعت در همدان

از ساعت 19 تردد کليه خودروها از ميدان قائم به سمت بلوار کولاب و محور گنجنامه ممنوع و مسير از سمت ميدان گنجنامه به سمت ميدان قائم يکطرفه است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ، سرهنگ عزیزی رییس پلیس راه استان همدان با اعلام این خبر اظهار داشت : از ساعت 14 مسير تقاطع پژوهش به سمت بلوار شهيد فهميده و ميدان قائم و ميدان قائم به سمت انتهای بلوار ارم و انتهای بلوار ارم به سمت بلوار بعثت(تقاطع سعيديه قبلی) يکطرفه می شود .

وی افزود: تمامی خودروهايی که از گنجنامه و يا تقاطع پژوهش وارد ميدان قائم می شوند، باید از سمت انتهای بلوار ارم و بلوار بعثت خارج شوند.

سرهنگ عزیزی گفت : از تردد موتورسوارن دارای حرکات مخاطره‌آميز، فاقد کلاه ايمنی برای راکب و سرنشين، حامل بار و يا سرنشين غيرمتعارف در سطح معابر جلوگيری کرده و موتورسيکلت توقيف و به پارکينگ منتقل می شود .

وی بیان داشت : از رانندگان  وانت‌بارها، کاميونت‌ها و ... تقاضا می شود از حمل مسافر در قسمت بار اکيدا خودداری کرده و در صورت مشاهده ضمن اعمال قانون، از ادامه مسير آنها جلوگيری می شود .

سرهنگ عزیزی تصریح کرد : عبور کاميون و خودروهای سنگين و نيمه‌سنگين در مناطق شهری و مناطق گردشگری و تفريحی به ویژه مسير تقاطع پژوهش، محور گنجنامه ، جاده کيشين و ابرو و جاده حيدره و بلعکس از ساعت 8 تا 23 ممنوع است.

انتهای پیام /ت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.