سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

محدودیتهای ترافیکی استان ایلام در روز سیزده بدر

سرپرست پلیس راه استان ایلام از اعمال محدودیت های ترافیکی در روز سیزده بدر و طبیعت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،رضا همتی زاده گفت: با توجه به تراکم سنگین جاده ای روز طبیعت در بسیاری از محورهابی این استان به خصوص در مسیرهای ورود و خروج به شهرها، محدودیت های ترافیکی با هدف تسهیل و روان سازی تردد پیش بینی شده است.

وی در خصوص این محدودیت ها بیان کرد:در جهت تسهیل در تردد امن جاده ای فردا سیزدهم فرورین ماه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در محورهای برون شهری استان ممنوع است.
وی اظهارکرد: نیروهای پلیس راه استان در صورت مشاهده تخلف از این ممنوعیت، اعمال قانون و وسایل نقلیه مذکور را متوقف خواهند کرد.

همتی زاده از اهالی استان ایلام افزود : فردا در روز طبیعت در جهت حفظ سلامت خود و دیگر هم استانی ها و جلوگیری از بروز هرگونه ترافیک؛ قوانین راهنمایی و رانندگی را مد نظر قرار دهند و همکاری لازم را با عوامل پلیس راه انجام دهند.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه کارشناسان هواشناسی برای روزهای آخر هفته جاری و ابتدای هفته آینده بارندگی در بیشتر مناطق استان را پیش بینی کرده اند، می طلبد رانندگان با رعایت قوانین و مقررات و اصل سرعت مطمئن سفر خوبی را برای خود و خانواده هایشان فراهم کنند و با پرهیز از انجام تخلفات بویژه سرعت و سبقت غیر مجاز از بروز حوادث ناگوار جلوگیری کنند. 

وی یادآورشد: تمام تلاش پلیس راه و سایر دستگاه های خدمات رسان استان برای کاهش حوادث رانندگی در ایام نوروز است و انتظار است رانندگان با دقت و حوصله رانندگی کرده و قوانین راهنمایی و رانندگی را با دقت اجرا کنند. 

طبیعت بکر و زیبا، کوه های سر به فلک کشیده و دشت های سرسبز موجب رونق دیرین گردشگری طبیعی به عنوان رایج ترین الگوی گذران روزهای تعطیل در استان ایلام شده است.


انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.