سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

اعلام محدودیت های ترافیکی روز طبیعت در برخی راه های آذربایجان غربی

رئیس پلیس راهور آذربایجان غربی از اعلام محدودیت های ترافیکی روز طبیعت در برخی راه های آذربایجان غربی خبر داد.

سرهنگ عباس فرمانی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛با اشاره به اعلام محدودیت های ترافیکی افزود:تردد وسایل نقلیه در محور ارومیه به سمت اشنویه از ساعت 8:30 صبح تا 12 از ارومیه به سمت دره شهدا و از 5:30 عصر تا 8:30 شب از دره شهدا به سمت ارومیه یک طرفه تعیین شده است.
 
 
وی ادامه داد:در محور انهر، از ساعت 8:30 صبح تا 12 از ارومیه تا تقاطع 14 شهید و از ساعت پنج عصر تا 8:30 شب از تقاطع 14 شهید تا ورودی ارومیه یک طرفه است.
 
رئیس پلیس راهور آذربایجان غربی گفت:در محور خطایلو نیز از طرف تقاطع خطایلو تا ورودی شهر ارومیه از ساعت 5:30 عصر تا 8:30 شب محدودیت یک طرفه بودن را اعمال می کنیم.
 
فرمانی با اشاره به محدودیت ترافیکی در روستای بند ارومیه که همه ساله اکثر مردم به این تفرجگاه دیدنی می روند افزود:در محور بند ارومیه نیز تردد وسایل نقلیه از ساعت 7 عصر تا پایان ترافیک  از تقاطع سد شهر چایی به سمت ارومیه یک طرفه است.
 
 
رئیس پلیس راهور آذربایجان غربی ادامه داد:تردد کامیون، تریلی، اتوبوس و موتورسیکلت در محور های اشنویه، انهر و بند از ساعت 8:30 صبح تا 8:30 شب به مدت 12 ساعت ممنوع است.
 
سرهنگ عباس فرمانی با اشاره به شرایط جوی در سطح آذربایجان غربی گفت:در روز طبیعت /13 فروردین/اکثرا جاده های آذربایجان غربی لغزنده و رانندگان نکات ایمنی را رعایت کنند.
 
انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.