سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

12فروردین روز وحدت ایرانیان

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در بیانیه‌ای با گرامیداشت یوم‌الله 12 فروردین این روز را روز وحدت ملی ایرانیان، ظهور شخصیت واقعی مردم ایران و تجلی حکومت عدل الهی اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،در این بیانیه آمده است: سالروز استقرار و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی‌ از رخدادهای عظیم و استثنایی تاریخ معاصر در همه پرسی مردمی از شکل حکومت خود در جهان است.

این بیانیه می افزاید: 12 فروردین ثبت برگ زرینی دیگر بر تارک درخشان و تابناک مجاهدت‌های استقلال‌طلبانه و آزادی‌خواهانه تاریخ بشری است که می‌توان به جرأت آن را بی‌نظیر در تاریخ معاصر دانست و بدون تردید تا‌کنون ‌هیچ رفراندومی در این سطح و با این گستردگی و اهمیت در یک کشور اتفاق نیفتاده است.

مردم انقلابی و مؤمن ایران اسلامی برای تحکیم ارکان انقلاب اسلامی با تصمیم قاطع و اکثریت قریب به اتفاق 98.2 درصد با رأی آری‌، وحدت ملی و یکپارچگی خود را به نمایش گذاشتند و با این انتخاب آگاهانه طومار استبداد و ظلم 2500 ساله رژیم ستم شاهی را برچیدند.

در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان به مناسبت 12 فروردین آمده است: حضور مردم در 12 فروردین همان تحقق شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» و بیانگر این واقعیت است که مردم مبارز ایران‌، ملتی عدالت‌خواه و آزادی‌طلب هستند و هرگز اجازه دخالت در تعیین سرنوشت خود را به بیگانگان نمی‌دهند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.