سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ممنوعیت تردد تریلر و کامیون‌ها در جاده‌های سیستان و بلوچستان

رئیس پلیس راه سیستان وبلوچستان از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در روز‌های ۱۳ و ۱۴ فروردین و ممنوعیت تردد تریلر و کامیون‌ها در سطح جاده‌های استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان ،سرهنگ کشواد بهروزی زاده در تشریح جزئیات محدودیت‌های ترافیکی در روزهای آتی گفت: با توجه به حجم فزآینده سفر‌ها در روزهای پایانی تعطیلات نوروز ۹۶ و به منظور افزایش ظرفیت تردد در محورهای مواصلاتی، تسهیل در عبور و مرور و ارتقاء ضریب ایمنی، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های عبور و مرور تریلر و کامیون‌ها در تمامی محورهای استان سیستان و بلوچستان از ساعت ۶ صبح روز سیزدهم الی ساعت ۲۲ روز چهاردهم فروردین ماه به اجرا گذاشته خواهد شد. 

سرهنگ بهروزی زاده در ادامه تصریح کرد: عبور و مرور انواع تریلر، کامیون و تانکرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی یا دارای مجوز از پلیس راهور ناجا از این امر مستثنی است. 

رئیس پلیس راه استان از تشدید این محدودیت‌ها در مسیر زابل- زاهدان و بلعکس در روزهای سیزدهم و چهاردهم نوروز خبر داد و گفت: این محدودیت از ساعت ۰۸۰۰ الی ۲۲۰۰ در این مسیر تشدید پیدا خواهد کرد. 

وی در پایان افزود: حمل و نقل محمولات ترافیکی که از قبل پروانه عبور اخذ کرده اند در تمامی راه‌های اصلی برون شهری استان از ساعت ۰۷۰۰ دهم فروردین ماه لغایت ۶ صبح ۱۵ فروردین ماه ممنوع می‌باشد.

انتهای پیام/ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.