سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛.

اسکان اضطراری بیش از۶ هزار مسافردرچادرهای هلال احمرهمدان

بیش از ۶ هزار مسافر در چادرهای هلال احمردرهمدان اسکان اضطراری شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان می گوید بیش از ۲۷ هزار نفر به پایگاه‌های ثابت هلال احمر همدان از ۲۵ اسفند تا کنون مراجعه کردند.
 
بهروز کارخانه ای افزود: در ایام طرح نوروزی  جمعیت جوانان هلال احمر اقدام به برپایی ۲۰ پایگاه ثابت، ۱۰ ایستگاه سلامت، ۱۰ فضای دوستدار کودک و ۵ خیمه نماز کرده است.

 وی گفت: در این ایام بیش از ۴۴ هزار بروشور و نقشه شهرستان ها ی استان همدان بین مسافران و مراجعه کنندگان به پایگاه‌های هلال احمر توزیع شده است.

کارخانه‌ای با اشاره به اجرای طرح امداد و نجات جاده‌ای در محورهای این استان، خاطرنشان کرد: در ایام طرح نوروزی ۴۳ مورد حادثه جاده‌ای به ثبت رسیده است که ۶۵ درصد واژگونی خودرو و ۲۳ درصد تصادفات جاده‌ای بوده است.

 وی زمان حضور امدادگران به محل وقوع حادثه را ۸ دقیقه و ۲۲ ثانیه بیان کرد گفت: مسافران می‌توانند در زمان وقوع حادثه با ۱۱۲ تماس  بگیرند .

 وی  از اسکان اضطراری ۶ هزار و ۸۴۰ نفر در چادرهای هلال احمر استان خبرداد و افزود:  ۴ مورد پرواز امدادجاده‌ای در استان صورت گرفته است.

کارخانه‌ای  گفت: با توجه به اینکه۱۳ فروردین شرایط جوی استان نامناسب و بارانی است مردم در کنار رودخانه‌ها چادر نصب نکنند تا از هرگونه حوادث احتمالی جلوگیری شود.
 
 انتهای پیام/ب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.