سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعداد مراجعه به پستهای نوروزی هلال‌احمر آذربایجان غربی از مرز ٢٠٠ هزار نفر گذشت

در هفدهمین روز از طرح‌های نوروزی جمعیت هلال‌احمر، بیش از ۲۳۵ هزار مسافر به پست‌های ایمنی و سلامت هلال‌احمر آذربایجان غربی مراجعه نموده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛پس از گذشت ۱۷ روز از آغاز طرح‌های نوروزی جمعیت هلال‌احمر، ۲۳۵ هزار مسافر به پست‌های راهنمایی مسافرین نوروزی و ۱۳ هزارو ۴۶۱ نفر برای اقامه نماز به خیمه‌های نماز مراجعه کرده‌اند.

در طول ۱۷ گذشته ۱۵ هزارو ۳۴۳ نفر از خدمات ایستگاه‌های سلامت و ۱۶ هزار کودک از خدمات فضاهای دوستدار کودک در سراسر استان بهره‌مند شده‌اند.

عرضه ۱۰۳ هزارو ۸۷۶ مورد نقشه راهنمای گردشگری، هشتهزارو ۳۲۷ عدد بروشور آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی و نیز ۵۰ هزارو ۴۳۶ مورد سایر محصولات فرهنگی به مسافرین ازجمله خدمات ارائه‌شده به مسافرین نوروزی در پست‌های راهنمای نوروزی سراسر استان آذربایجان غربی می‌باشد.

امدادرسانی به دوهزارو ۶۷۵ حادثه‌دیده در ۱۰۶ مورد حادثه ازجمله ۴۶ حادثه جاده‌ای و انتقال ۴۳ مصدوم به مراکز درمانی در طول ۱۷ روز گذشته ازجمله اقدامات جمعیت هلال‌احمر در پوشش امداد و نجات حوادث جاده‌ای در محورهای مواصلاتی سطح استان می‌باشد.
 
 
انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.