سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

اوج حساسیت در لیگ آزادگان

لیگ دسته اول فوتبال ایران، این روزها به اوج حساسیت خود رسیده است، طوری که تیم های بالای جدول بیش از پیش به یکدیگر نزدیک شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رقابت آنقدر سخت و نفس گیر است که نتیجه یک بازی می تواند جای تیم چهارم و صدرنشین را جابه جا کند.

تنها 7 هفته به پایان مسابقات مانده است، این در حالیست که هنوز شانس قطعی برای صعود وجود ندارد و تیم ها باید برای رسیدن به لیگ برتر بیشتر تلاش کنند.

هفته بیست و نهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور، با شکست و تساوی دو تیم بالای جدولی همراه شد، بدین ترتیب سپیدرود صدرنشین، این هفته با نتیجه 1-0 به نفت مسجد سلیمان باخت و صدر جدول را از دست داد و تیم رده دومی پارس جم جنوبی هم تن به تساوی داد و به رتبه سوم سقوط کرد.

در این بین، ملوان و گل گهر سیرجان پیروز شدند و به این شکل امتیازات بهم نزدیک شد.

حالا گل گهر سیرجان با 53 امتیاز صدرنشین است و پارس جم، سپیدرود و ملوان هر 3 با 51 امتیاز در رده دوم تا چهارم هستند، البته مس کرمان هم 48 امتیازی است و با این گروه، یک بازی اختلاف دارد.

اکنون باید دید در این رقابت سخت و نفس گیر، کدام تیم از فرصت هایش بهتر استفاده می کند و به رویای صعود جامه ی عمل می پوشد؟

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.