سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

سود نامعقول بانک‌ها از تحقق "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" جلوگیری می‌کند

امام جمعه موقت شیراز با اشاره به سودهای ۲۰ و ۲۵ درصدی بانک‌های کشور گفت: اقتصاد مقاومتی با این سودهای نامعقول محقق نمی‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛حجت‌الاسلام سید ابوفاضل رضوی اردکانی امام جمعه موقت شیراز در خطبه‌های نماز جمعه امروز با انتقاد از وضعیت بانک‌های کشور و گرفتن سودهای 20 و 25 درصدی و با تاکید بر اینکه سود نامعقول بانک‌ها از تحقق "اقتصاد مقاومتی: تولید و اشتغال" جلوگیری می‌کند، اظهار داشت: شرط نخست تحقق اقتصاد مقاومتی مبارزه جدی با فساد است  و در نخستین گام باید بانک‌ها را اصلاح کرد تا تولید جان بگیرد و اشتغال به وجود آید.
 
حجت‌الاسلام  اردکانی با اشاره به موضوع حقوق‌های نجومی و عدم برخورد با این سرقت بیت‌المال گفت: کسانی که موضوع حقوق‌های نجومی را "ماست‌مالی" کردند خود شریک دزد بودند، چنانچه دست دزدان را قطع کنند آنگاه کسی جرات دست‌اندازی به بیت‌المال را نخواهد کرد.
 
خطیب موقت نماز جمعه شیراز با اشاره به انتخابات پیش‌روی ریاست جمهوری عنوان کرد: هر شخصی که در این جایگاه قرار گیرد باید تیم اقتصادی فعلی را اصلاح و از استفاده از مدل‌های اقتصادی غربی خودداری کند.
 
وی با اشاره به دغدغه مقام معظم رهبری درباره اشتغال گفت: بیش از 2 میلیون جوان فارغ‌التحصیل بیکار نشانگر موانعی است که نمی‌گذارند از منابع خداداد این کشور استفاده درست و سالم شود.
 
اردکانی همچنین با گرامیداشت 12 فروردین‌ماه روز جمهوری اسلامی بیان کرد: این نظام با رأی 92 درصدی مردم به وجود آمده و شکل ظاهری آن جمهوری و محتوای باطنی آن اسلام است، نظامی که با رأی بالای مردم مسلمان این کشور پا گرفته و مترقی‌ترین نوع دموکراسی در جهان است.
منبع: تسنیم
انتهای پیام/ر
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.