سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

هشدار مدیریت بحران، باران در راه است

اداره کل مدیریت بحران استانداری مازندران در اطلاعیه ای اعلام کرد هوای مازندران از 12 تا 14 فروردین، ابری و بارانی است و مسافران باید نکات ایمنی را رعایت کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، در این اطلاعیه آمده است، بر اساس گزارش اداره کل هواشناسی مازندران و با توجه به نفوذ سامانه بارشی از جمعه شب، بارندگی و وزش باد در مناطق مختلف مازندران آغاز شده و از روز شنبه 12 تا دوشنبه 14 فروردین ، بارش باران ، کاهش دما ، ریزش سنگ و اختلال در جاده های استان انتظار می رود.

بنابراین اطلاعیه از مردم و مسافران خواسته شده از چادر زدن و اقامت در بستر و حریم رودخانه ها خودداری کنند و هنگام تردد در محورهای مواصلاتی پوشاک گرم، خوراک و تجهیزات زمستانی ، زنجیرچرخ و وسایل ایمنی به همراه داشته باشند.

همچنین از مسافران و گردشگران خواسته شده در هنگام مواج بودن دریا از ماهیگیری ، قایق سواری و فعالیتهای دیگر دریایی خودداری کنند.

بر اساس گزارش اداره کل هواشناسی مازندران از چهارشنبه شب تا صبح پنج شنبه بارش ها در استان بصورت پراکنده است و از ظهر پنج شنبه آسمان مازندران با کاهش ابر و نیز روز جمعه 11 فروردین صاف و آفتابی پیش بینی می شود.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.