سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرخه;

افزایش اسکان مسافران نوروزی در سرخه

فرماندار شهرستان سرخه از افزایش ۶۰ درصدی اسکان مسافران نوروزی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علی محمد مویدی زاده فرماندار و رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان سرخه ‌درجلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر گفت : ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان سرخه تاکنون بسیار موفق و مطلوب عمل کرده و درصد رضایت مندی بالایی از مسافران عبوری و اسکان داده شده در سطح شهرستان را بدست آورده است.

وی همچنین افزود :  بازدید های سرزده و گروهی از مراکز خدماتی و امداد رسانی سطح شهرستان در طول ۹ روز اول تعطیلات نوروزی به صورت مستمر و شبانه روزی صورت‌گرفته تا بهترین و مطلوب ترین خدمات ممکن به‌مسافران نوروزی ارائه شود.
 
مویدی زاده با بیان اهمیت زائرسرا و مراکز خدماتی و امداد رسانی مستقر پلیس راه سرخه افزود :  بر اساس آمار ارائه شده در هر ساعت ۷۶۹ خودرو در دو مسیر رفت و برگشت در محدوده شهرستان سرخه عبور خواهند کرد که تا روز هشتم فروردین‌ماه سال جاری ۲۴۰ هزار‌خودرو از این مسیر های مواصلاتی عبور کرده اند که اکثر مسافران از خدمات و تسهیلات ستاد خدمات سفر شهرستان سرخه استفاده نموده اند.

رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان سرخه همچنین با اشاره به اسکان مسافران در مراکز اسکان شهرستان گفت: تاکنون۲ هزارو  ۴۸۳نفر در قالب ۴۸۰ خانواده در پایگاه های اسکان ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان سرخه اسکان داده شده اند که از این تعداد ۱۴۹۷ نفر در قالب ۱۴۸‌خانوار فرهنگی بوده و مابقی اقشار مختلف مردم‌بوده اند.

وی با اشاره به اینکه سال جاری نسبت به سال گذشته ۶۰ درصد افزایش اسکان مسافران در شهرستان وجود داشته است تصریح کرد : ارائه خدمات مطلوب،امداد رسانی مناسب،اسکان و آسایش به همراه آرامش می تواند در تبلیغات مناسب برای پیشرفت،توسعه و شناخت بیشتر شهرستان تاثیر گذار باشد.
انتهای پیام / ه



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.