سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

كشف 3 ميليارد ريال موتور ديزل قاچاق در اصفهان

رئيس پليس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از كشف 11 دستگاه موتور ديزل سنگين خارجی قاچاق به ارزش سه ميليارد ريال در بازرسی از انباری در شهر اصفهان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ" ستار خسروي"  اظهار داشت: در راستاي اجراي منويات مقام معظم رهبري كه سال 96 را به نام سال اقتصاد مقاومتي، توليد -اشتغال نامگذاري كردند، اين پليس نيز از ابتداي سال جديد طرح ها و اقدامات خود در زمينه مقابله با قاچاقچيان كالا به منظور حمايت و رونق توليدات داخلي را با جديت بيشتري آغاز كرده است.

وي افزود: در همين رابطه كارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز اين پليس روز گذشته در پي كسب خبري مبني بر دپوي كالاهاي خارجي قاچاق در انباري واقع در حاشيه شهر اصفهان موضوع را در دستور كار خود قرار داده و پس از كسب اطمينان از صحت موضوع با هماهنگي مقام قضائي از انبار مذكور بازرسي به عمل آوردند.

اين مقام مسئول عنوان داشت: در اين عمليات11 دستگاه موتور ديزل سنگين خارجي به همراه ژنراتور هاي مربوطه فاقد مدارك مثبته گمركي و قاچاق كشف و توقيف شد.

سرهنگ خسروي ارزش كالاهاي كشف شده راتوسط کارشناسان سه ميليارد ريال عنوان كرد و اظهار داشت: در اين رابطه يك نفر دستگير و به همراه پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد.



انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.