سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

بخش ۲۳۰ به ۶۳ کیلوولت پست ۴۰۰ سرو اردکان برق‌دار شد

مدیر دفتر مهندسی طرح‌های شرکت برق منطقه‌ای یزد؛ پروژه توسعه بخش ۲۳۰ به ۶۳ کیلوولت پست ۴۰۰ کیلوولت سرو اردکان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مدیر دفتر مهندسی طرح‌های شرکت برق منطقه‌ای یزد گفت: پروژه توسعه بخش ۲۳۰ به ۶۳ کیلوولت پست سرو اردکان، شامل نصب و راه‌اندازی دو دستگاه ترانسفورماتور هر یک به ظرفیت ۱۲۵ مگاولت آمپر و فیدرهای مربوطه همراه با ۶ فیدر خط خروجی ۶۳ کیلوولت که در سال ۹۳ ابلاغ شده بود که فاز اول آن در اواخر سال ۹۵ به بهره‌برداری رسید.

حمیدرضا سرداری افزود: شرکت برق منطقه‌ای یزد در فاز اول و با مشارکت بخش خصوصی نسبت به تأمین تجهیزات، نصب و راه‌اندازی یک دستگاه ترانسفورماتور ۲۳۰ به ۶۳ کیلوولت با ظرفیت ۱۲۵ مگاولت آمپر و فیدر ۲۳۰ مربوطه به همراه دو فیدر خط خروجی ۶۳ کیلوولت اقدام کرد و در بهمن‌ماه سال ۹۵ پس از انجام تست‌های راه‌اندازی برق‌دار شد.

سرداری تأکید کرد: اجرای این پروژه باعث شده است تا در پست ۴۰۰ به ۲۳۰ کیلوولت سرو، زیرساخت ۶۳ کیلوولت هم ایجاد شود و ضمن تأمین مطمئن انرژی الکتریکی مورد نیاز صنایع منطقه، باعث افزایش پایداری شبکه و کاهش تلفات انرژی در شبکه فوق توزیع استان یزد شود.

انتهای پیام/ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.