سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان؛

اسکان در مدارس استان سمنان

تعداد 119 هزار و 247نفر روز از بیست و پنجم اسفند 95 تا پایان روزهفتم فروردین 96 در ستادهای اسکان نوروزی فرهنگیان این استان اقامت داشتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ محمدرضا جهان مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان گفت : در مجموع 79هزار و 498 نفر شامل 50هزار و 8 نفر فرهنگی  و 29هزار و 490 نفر غیرفرهنگی در مدارس استان سمنان اقامت داشتند.

محمدرضا جهان افزود: 16هزار و 414خانوار شامل ده هزار و 458خانوار فرهنگی و پنج هزار و 956 خانوار غیرفرهنگی از بیست و پنجم اسفند 95 تا هفتم فروردین 96 در ستادهای اسکان نوروزی استان سمنان اقامت داشتند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان بابیان اینکه بدون توجه به زیرساخت‌ها نمی‌توان انتظار حضور گردشگر در منطقه را مطالبه کرد، تصریح  کرد: اسکان مدارس یکی از مواردی است که به حضور گردشگر کمک می‌کند چراکه در برابر سایر واحدهای اقامتی ارزان و در دسترس قرار دارد به‌نحوی‌که حتی در روستاها نیز می‌توان به‌راحتی اقامت و از جاذبه‌های دیدنی آن بهره برد لذا در این راستا آموزش‌وپرورش با تجهیز کردن مدارس می‌کوشد تا زمینه ایجاد بسترهای گردشگری را در استان فراهم کند.

انتهای پیام / ذ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.