سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

پریسا براتچی اولین بانوی طلایی سال 96

پریسا براتچی در روزهای آغازین سال 96 توانست مدال طلا را از آن خود کند.

پریسا براتچی بانوی کمانگیر در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ در رابطه با رقابت های کاپ آسیایی و قهرمانی خود گفت : این رقابت ها به دلیل اینکه دروازه ورود به رقابت های جهانی لهستان بود کشورهای شرکت کننده با تمام توان در این رقابت ها حضور داشتند تا علاوه بر کسب عنوان در رقابت های آسیایی جواز حضور در رقابت های جهانی را نیز کسب نمایند.

وی در ادامه می گوید: خدا را شاکرم که توانستم پس از 3 سال حضور در اردوهای تیم ملی این مقام را برای کشور و استانم به ارمغان آورم .

براتچی با بیان این که این رشته ورزشی را از 9 سال قبل شروع کرده و با کسب مقام های کشوری از سال 90 به اردوهای تیم ملی راه یافته است خاطر نشان کرد: با تلاش فراوان و حضور مستمر در اردوهای آماده سازی تیم ملی موفق به کسب این عنوان با ارزش شدم .

بانوی شایسته استان در خاتمه افزود : از تمام کسانی که در کسب این موفقیت بنده را همراهی کرده و کمک حالم بودند قدردانی می کنم و یک تشکر ویژه از خانواده ام که در تمام سال هایی که دور از آنها در اردوهای تیم ملی حضور داشتم همواره با حمایت هایشان موجب دلگرمی من بودند دارم .

 

 

انتهای پیام / آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.