سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احساس رضایت پزشک و بازیکن مصدوم چینی از عملکرد اورژانس مستقر در ورزشگاه/ ۴۷ مصدوم به صورت سرپایی خدمات اورژانسی دریافت کردند

سرپرست اورژانس کشور گفت: پزشک و بازیکن مصدوم چینی از عملکرد اورژانس مستقر در ورزشگاه آزادی احساس رضایت کرد که در جریان این بازی ۴۷ مصدوم به صورت سرپایی خدمات اورژانسی دریافت کردند.

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی اورژانس کشور پیرحسین کولیوند سرپرست اورژانس کشور گفت:در ساعت 17:35دقیقه پس از زدن گل تیم ملی ایران بازیکن تیم ملی چین دچار مصدومیت از ناحیه بینی شد که منجر به شکستگی آن گردید.

وی بیان کرد: بلافاصله اقدامات درمانی توسط تکنسینهای اورژانس تهران (وحید محبی-محمد اسحاقی) با نظارت صمدپور صورت گرفت و پانسمان و کنترل خونریزی و بی حرکت سازی انجام شد.

سرپرست اورژانس کشور تصریح کرد: پس از تخلیه ترشحات داخل دهان و بینی، راه هوایی کاملا باز شد و کنترل علایم حیاتی صورت گرفت که با نظر مستقیم پزشک تیم چین به دلیل پایین بودن فشار خون سرم تراپی واکسیژن درمانی انجام شد.

وی افزود: شست و شو و پاکسازی دستها و صورت انجام و بهبودی حاصل شد که بازیکن و پزشک تیم چین با احساس رضایت و آرامش، پس از اتمام بازی به کمپ تیم چین انتقال داده شدند.

کولیوند یادآور شد: در این بازی ۴۷ نفر به صورت سرپایی از خدمات اورژانسی بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.