سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

از سرگیری ترانزیت سوخت از مرز پرویزخان قصرشیرین

ترانزیت سوخت از مرز رسمی پرویزخان شهرستان قصرشیرین از سر گرفته شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فرماندار قصرشیرین گفت: ترانزیت سوخت که از ساعت 7 صبح روز پنجشنبه 26 اسفند 1395 تا ساعت 7 صبح دیروز یکشنبه 6 فروردین ممنوع شده بود، پس از تمدید این ممنوعیت تا ساعت 24 دیشب، از نخستین ساعات صبح امروز دوشنبه دوباره آغاز شد.

فرامرز اکبری با اشاره به اینکه توقف ترانزیت براساس اعمال محدودیت های ترافیکی توسط پلیس راه و طبق بخشنامه ترانزیت و پایانه های مرزی کشور برای رفاه حال مسافران نوروزی اعمال شده افزود: در این مدت تانکرهای سوخت رسان عراقی حق تردد در راه های ارتباطی و جاده های داخل کشور را نداشتند.

وی گفت:از ساعت 7 صبح روز جمعه 11 فروردین، تا ساعت 24 روز دوشنبه 14 فروردین، مجدد از ورود تانکرهای حامل مواد سوختی از  مرزهای شهرستان به داخل کشور جلوگیری می شود.

فرماندار قصرشیرین همچنین، از تردد روزانه سایر خودروهای سنگین در ایام نوروز خبر داد و گفت: این خودروها در ساعات شب باید در یک محل امن توقف کنند.

به طور میانگین، روزانه 500 دستگاه تانکر حامل مواد سوختی از اقلیم کردستان عراق از طریق مرز رسمی پرویزخان وارد ایران شده، که پس از تخلیه در بنادر جنوبی کشور، به عراق باز می گردند.

انتهای پیام/پ


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.