سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکرار یاوه‌سرایی «کمیته عربی» علیه جمهوری اسلامی ایران

کمیته چهارجانبه عربی در پایان نشست امروز خود در اردن، با صدور بیانیه‌ای، یکبار دیگر جمهوری اسلامی ایران را به مداخله در امور داخلی کشورهای عربی منطقه متهم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از العالم، کمیته چهارجانبه عربی در پایان نشست امروز خود در اردن، بار دیگر جمهوری اسلامی ایران را به مداخله در امور داخلی کشورهای عربی منطقه متهم کرد.

کمیته چهارجانبه عربی در پایان پنجمین دور نشست خود که دوشنبه در حاشیه نشست‌های مقدماتی بیست‌وهشتمین دور اجلاس سران عرب در منطقه بحرالمیت اردن برگزار شد، بیانیه‌ای علیه ایران صادر کرد.

خبرگزاری آناتولی گزارش داد که در بیانیه این کمیته ضمن محکوم کردن مداخله ایران در امور داخلی کشورهای عربی، ادعا شده است که این دخالت‌ها در برابر تلاش‌های منطقه‌ای و بین‌المللی برای حل مسائل و بحران‌های منطقه به روش مسالمت‌آمیز مانع ایجاد می‌کند.

کمیته مذکور متشکل از امارات، بحرین، عربستان و مصر به‌علاوه دبیرکل اتحادیه عرب است.

در این بیانیه درباره آنچه اقدامات ایران برای شعله‌ور کردن درگیری‌های مذهبی و طایفه‌ای در کشورهای عربی و ایجاد بی‌ثباتی و مانع‌تراشی در برابر تلاش‌های منطقه‌ای و بین‌المللی برای حل بحران‌های منطقه خوانده شد، ابراز نگرانی شده است.



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.