سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

چاپ كتاب "سفر بی خطر" از سوی پليس راهور اصفهان

كتاب "سفر بی خطر" با هدف آموزش نكات مهم پيشگيری از تصادفات در سفرهای نوروزی به همت اداره فرهنگ ترافيك پليس راهنمائی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان چاپ و منتشر شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ" جهانگير كريمي" معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان در اين باره  گفت: اداره فرهنگ ترافيك پليس راهنمائي و رانندگي استان اصفهان به منظور پيشگيري از بروز تصادفات در سفرهاي نوروزي و گوشزد كردن نكات ضروري در اين ايام اقدام به تهيه و انتشار كتابي با عنوان" سفر بي خطر " كرد.

وي افزود: اين كتاب كه در قطع وزيري و با تيراژ 10 هزار نسخه چاپ شده از ابتداي طرح نوروزي در ايستگاه هاي امنيت و سلامت، ايستگاه هاي پليس راهور و همچنين در مناطق گردشگري در بين مسافران نوروزي توزيع شده است.

سرهنگ كريمي در خصوص محتواي اين كتاب اظهار داشت: كتاب مذكور شامل دو فصل است كه فصل اول آن مربوط به نقشه راه هاي كشور و نقشه كلانشهر اصفهان مي باشد.

وي افزود: در فصل دوم اين كتاب مطالبي در زمينه ايمني در رانندگي، قوانين رانندگي، عدم توجه به جلو، خطر خواب آلودگي هنگام رانندگي، نكات مهم قبل از شروع سفر ، آماده كردن خودرو براي سفر، جدول نمرات منفي، رانندگي در شب، رانندگي در زمان بارندگي و موارد توقيف قانوني وسايل نقليه ارائه شده است.

معاون اجتماعي فرماندهی انتظامی استان خاطر نشان كرد: علاوه بر اين كتاب ده ها عنوان بروشور، پوستر، اقلام فرهنگي،پازل، پيك نوروزي براي كودكان، كتاب " شهر دوستدار كودك" و ... با همكاري اداره فرهنگ ترافيك پليس راهور و شهرداري اصفهان تهيه و چاپ و در اختيار مسافران نوروزي قرار گرفته است. 




انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۳۸ ۱۲ خرداد ۱۳۹۶
این کتاب شبیه به کتا ب پارساله