سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

كاهش 14 درصدی جرائم در کرمان

جانشين فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از كاهش14 درصدی وقوع جرايم و افزايش 120 درصدی کشفيات پليس خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  سرهنگ علی كشاورزی جانشين فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: با انجام برنامه ريزی های هدفمند و اجرای طرح های مثبت در سطح حوزه استحفاظی و انجام پبش بينی های لازم در زمينه پيشگيری از وقوع جرائم در نيمه اول تعطیلات نوروز 96، شاهد کاهش 14درصدی وقوع جرايم نسبت به نوروز 95 بوده ايم. 

 وی افزود: دستگيری مجرمان با بهبود 27 درصدی همراه بوده و در خصوص آمار کشف نيز که بيشترين بهبود را نشان می دهد، پليس کرمان، حدود 120 درصد افزايش کشفيات داشته است. 

كشاورزی ادامه داد: مجموع اين آمار مهر تأييدی است بر بهبود عملکرد مثبت پليس شهرستان کرمان که در سايه برنامه ريزی های هدفمند فرماندهان دلسوز و زحمات بي دريغ مأموران انتظامي و همچنين همراهي و همکاري شهروندان با پليس حاصل شده است. 

جانشين فرمانده انتظامي شهرستان کرمان در ادامه با اشاره به توسعه تکنولوژي و پيچيدگي جرائم به ويژه سرقت ها، لزوم آموزش همگاني، بکارگيري توصيه و هشدارهاي پليسي و دقت در نگهداري از اموال، را مهمترين امر در پيشگيري از سرقت و کاهش جرائم برشمرد.

جانشين فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در پايان از شهروندان خواست تا هرگونه اخبار و اطلاعات مبنی بر اعمال مجرمانه افراد مخل نظم و امنيت در جامعه را بلافاصله از طريق مرکز فوريت‌های پليسی 110 با پليس در ميان بگذارند.  

انتهای پیام/س 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.