سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

احداث نیروگاه خورشیدی در بادرود

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی از ساخت نیروگاه خورشیدی در شهرک صنعتی بادرود خبر داد و گفت: با ساخت این نیروگاه نیروهای بسیاری می‌توانند در این نیروگاه مشغول کار شوند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهانمرتضی صفاری نطنزی دیشب در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهر بادرود اظهار کرد: محور توسعه شهرستان نطنز توجه به بخش گردشگری است و چنانچه بخواهیم سرمایه‌گذاری انجام دهیم باید صنایع آلاینده را از منطقه دور کنیم و در بخش گردشگری سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی داشته باشیم.

وی به برخی قوانین دست و پاگیر در بخش سرمایه‌گذاری در کشور اشاره کرد و افزود: متأسفانه استان اصفهان در این کار سرآمد است و به استان سرمایه‌گریز تبدیل‌ شده که حتی برخی سرمایه‌گذاران داخلی هم تمایلی برای سرمایه‌گذاری در این استان نداشته و در سایر مناطق کشور سرمایه گذاری کرده اند.

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی گفت: بارها خواستار آسان کردن قوانین و رفع موانع سرمایه‌گذاری شده‌ایم، تصریح کرد: امیدواریم در سال 96 سرمایه‌گذاری‌های قابل‌ توجهی چه در زمینه داخلی و چه خارجی در شهرستان نطنز  شکل بگیرد و با رایزنی‌های انجام‌ شده دو تیم سرمایه‌گذار خارجی از اسپانیا و چین برای فاینانس و سرمایه‌گذاری به شهرستان نطنز سفر خواهند کرد.

وی از ساخت نیروگاه خورشیدی در شهرک صنعتی بادرود خبر داد و گفت: با ساخت این نیروگاه نیروهای بسیار زیادی می‌توانند در این نیروگاه مشغول کار شوند و این نیروگاه هم دارای ویژگی‌های بسیار خوبی است که از مهم‌ترین آن‌ها نبود آلایندگی برای محیط‌ زیست و ارزان بودن آن است.

صفاری در ادامه ایران را یک کشور بی‌نظیر در بحث داشتن امکانات خدادادی نام برد که دارای امکانات طبیعی زیادی است ولی دو عامل مدیریت ضعیف و همچنین کم‌تحرکی جامعه باعث شده که کشور رشد و توسعه مورد نظر را نداشته باشد.

وی در ادامه با بررسی مسائل و مشکلات شهر بادرود گفت: بحث کاهش تعرفه برق گرمسیری و همچنین گاز سردسیری در حال پیگیری بوده و امید داریم که حل شود؛ در خصوص بازگشت افغان‌ها هم پیگیری‌های لازم در حال انجام است و با حصول نتیجه نهایی به اطلاع مردم رسانده خواهد شد.

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی در پایان از دوخطه کردن راه‌آهن تهران-بندرعباس در قالب طرح ملی خبر داد و اضافه کرد: با قول مساعد مسئولان راه‌آهن ایستگاه‌های راه‌آهن بادرود و نسران توسعه پیدا خواهد کرد.


انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.