سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیش بینی اردوغان از پیروزی در همه پرسی قانون اساسی

رییس جمهور ترکیه از پیروزی خود در همه پرسی اصلاحات قانون اساسی کشورش خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، رجب طیب اردوغان -- رئیس جمهور ترکیه -- پیش بینی خود درباره نتایج همه پرسی آینده را اعلام کرد.

اردوغان در گفت و گوی تلویزیونی با مشارکت دو شبکه سی ان ان ترک و کانال دی گفت: من، نخست وزیر و دولت بهجلی -- رهبر حزب جنبش ملی -- با همه توان در حال تبلیغ برای تغییرات قانونی هستیم.

وی افزود: بر اساس آماری که اخیرا به دست آورده ایم درصد طرفداران قانون جدید هر روز بیشتر می شود و امیدواریم این نسبت بسیار بالاتر رود.

اردوغان در ادامه گفت: مردم با رای 52 درصدی خود مرا انتخاب کردند و در حال حاضر فضای همکاری نزدیک میان حزب جنبش ملی، عدالت و توسعه و حزب اتحاد کبیر به وجود آمده است و به رغم اظهارات حزب سعادت درباره مخالفتش با تغییرات قانون اساسی، اقشار این حزب با تغییرات مذکور موافقند و حتی شهروندان ترک عضو حزب جمهوری خلق از تروریست ها حمایت نخواهند کرد و من مطمئنم که آنها به تغییرات، نه نمی گویند.

وی افزود: پیش بینی می کنیم میانگین رای مثبت به این تغییرات در همه پرسی 16 آوریل بالاتر از 52 درصد باشد.

انتهای پیام/ 


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
جعفر ...
۰۲:۲۶ ۰۷ فروردين ۱۳۹۶
کودتای قلابی و پس از ان انتخابات را به نفع خود پیش بینی میکند در حالیکه با تمام دنیا سر جنگ دارد و همه دنیا را فاشیست میداندحال پیدا کنید پرتقال فروش را؟