سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

ثبت وقایع راهیان نور به دست خبرنگاران جهاد رسانه‌ای شهید رهبر

خبرنگاران جهاد رسانه‌ای شهید رهبر به منظور ثبت وقایع ایام راهیان نور، به یادمان‌های شهدا و مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ این خبرنگاران به منظور ثبت و ارسال اخبار مربوط به راهیان نور در یک بازه 10 روزه در مناطق عملیاتی و یادمان‌های شهدا در استان خوزستان حضور دارند.

خبرنگاران جهاد رسانه‌ای شهید رهبر به مناطق عملیاتی خوزستان از جمله طلاییه، شلمچه، اروند، فتح المبین، کانال کمیل و حنظله، فکه، دهلاویه و نهرخین اعزام شدند.

همچنین خبرنگاران جهاد رسانه‌ای شهید رهبر به یادمان شهدای هویزه و مزار سردار سرلشکر سید محمدحسین علم الهدی، فرمانده سپاه هویزه و فرمانده دلیر عملیات نصر رفتند تا اخبار این یادمان را پوشش دهند.

همچنین مزار شهدای گمنام عملیات کربلای 5 در یادمان شهدای شلمچه نیز میزبان خبرنگاران جهاد رسانه‌ای شهید رهبر است.

برگزاری دوره‌های آموزشی و تربیت خادمان خبرنگار، ایجاد مرکز رسانه‌ای و ارائه خدمات از جمله معرفی سوژه و ارسال اخبار برای رسانه‌ها، در اختیار گذاشتن امکانات، هدایت، راهنمایی و مشاوره به اصحاب رسانه و حمایت از حضور آنها در مناطق عملیاتی، تهیه و تولید گزارش، گفت‌وگو، عکس و فیلم، خبر و پیش خبر از مهمترین وظایف خبرنگاران جهاد رسانه ای شهید رهبر است.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۳۶ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
با سلام و خدا قوت.فعالیت گروه شما بسیار خوب و لازم است،اما شایسته است در زمینه تربیت و آموزش نیروهای پیوسته به خودتان را آنگونه برنامه ریزی و پیگیری نمایید که اهداف بلند نظام جمهوری اسلامی لازم دارد.بنده دعاگوی شما و فعالان در این عرصه هستم و بالندگی شما را از خداوند متعال خواهانم.به امید هرچه پیشروتر بودن گروه شما در عرصه بلند آوازه کردن پیام و راه شهیدان انقلاب اسلامی و ۸سال دفاع مقدس در عرصه افکار عمومی داخل و خارج از سرزمین مقدس ایران عزیز ،انطور که ولی امر مسلمین ترسیم میفرمایند موفق و پیروز باشید.انشا ا...