سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توقيف يك ميليارد بدليجات قاچاق در اصفهان

كاراگاهان پليس آگاهی فرماندهی انتظامی استان در يك عمليات در بازرسی از انباری در شهر اصفهان چهار كارتن بدليجات قاچاق به ارزش يك ميليارد ريال را كشف و توقيف كردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ  "ستارخسروي" رئيس پليس آگاهي استان اصفهان  ،گفت: كارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز اين پليس از دپوي تعداد زيادي بدليجات قاچاق در انباري مطلع و بررسي موضوع را در دستور كار قرار دادند.

وي ادامه داد: كارآگاهان پس از هماهنگي با مقام قضائي از انبار مذكور بازرسي کردند كه در اين عمليات تعداد چهار كارتن انواع بدليجات خارجي كه همگي آنها فاقد مدارك مثبته گمركي و قاچاق بودند كشف شد.

اين مقام انتظامي ارزش كالاي كشف شده را يك ميليارد ريال اعلام كرد و گفت: در اين خصوص يك نفر دستگير و به همراه پرونده تشكيل شده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد.

سرهنگ خسروي با بيان اينكه تيم هاي مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي استان در ايام نوروز به منظور تحقق شعار اقتصاد مقاومتي و حمايت از توليد ملي با شدت بيشتري به فعاليت خود ادامه مي دهند، اظهار داشت: از مردم عزيز مي خواهيم هر گونه اخبار در خصوص تهيه، توزيع و دپوي كالاهاي خارجي قاچاق دارند موضوع را از طريق تماس با شماره تلفن 110 به پليس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانوني انجام گيرد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.