سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

شریف: پشتیبانی از اعضای شورای شهر وظیفه احزاب است

دبيركل حزب همبستگى دانش آموختگان گفت: اگر افرادی برای شورای شهر انتخاب شدند، همه تخصص‌ها را ندارند و این وظیفه احزاب است که شورا را پشتیبانی کند.

به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد شريف دبيركل حزب همبستگى دانش اموختگان و رييس كميته امور بين الملل خانه احزاب در حاشیه ثبت‌نام در انتخابات شورای شهر و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرکت‌مان در انتخابات در قالب ائتلاف احزاب اصلاح‌طلب خواهد بود و قرار است کسانی که مورد حمایت احزاب اصلاح‌طلب هستند، وارد عرصه شوند.
دبیرکل حزب هدا اعلام کرد: دریچه نگاه‌مان به انتخابات، فعالیت تشکیلاتی است و پشتوانه حزبی دارد و اگر افرادی برای شورای شهر انتخاب شدند، همه تخصص‌ها را ندارند و این وظیفه احزاب است که افراد و اعضای شورا را پشتیبانی کند.

وی درباره نقاط ضعف شورای چهارم گفت: مهمترین نقطه ضعف شورای چهارم، پراکندگی در برنامه‌های بود که علت آن ورود دو جریان سیاسی اصولگرا و اصلاح‌طلب به این دوره بود و علی‌رغم اینکه اصلاح‌طلبان یکدست‌ بودند، اصولگرایان برآیند 5 لیست مختلف بودند.

شریف تصریح کرد: شورای شهر همچون مجلس نیازمند مرکز پژوهش است.

دبیر کل حزب هدا در پاسخ به سوال درباره احتمال فعالیت این حزب در قالب شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: بهترین حالت این است که اصلاح‌طلبان در قالب یک لیست فعالیت کنند اما ممکن است این لیست تمامی احزاب اصلاح‌طلب را پوشش ندهد.

وی افزود: البته من سخنگوی هیچ جمعی نیست. اما واقعیت این است که تعدادی از اصلاح‌طلبان قرار است در قالب احزاب اصلاح‌طلب فعالیت کنند و این فعالیت لزوماً در قالب شورایعالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان نیست.

شریف در بخش پایانی سخنانش خاطر نشان کرد: طبیعتآً امکان دارد ما نیز به‌‌همراه شورایعالی سیاستگذاری یک لیست منتشر کنیم ولی تا این لحظه، چنین امری میسر نشده و شورایعالی موفق به پوشش همه جریان‌های اصلاح‌طلب نشده است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.