سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

محکومیت میلیونی متخلفات صنفی در تعطیلات نوروزی

متخلفات صنفی مازندران در تعطیلات نوروزی به 435 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، تقی طهماسبی معاونت اجرایی امور شعب تعزیرات مازندران گفت: از ابتدای اسفند 95 و همزمان با آغاز طرح نوروزی تاکنون، 105 مورد بازرسی و گشت مشترک با سازمان‌های ذیربط نظیر سازمان صنعت، معدن و تجارت، نیروی انتظامی، دانشگاه علوم‌پزشکی و دامپزشکی انجام شد.
وی افزود : طرح نوروزی نظارت و بازرسی از بازار در مازندران، از ابتدای اسفند ماه سال 95 تا کنون 83 فقره پرونده به این سازمان ارجاع و 45 پرونده نیز مختومه شد.
معاونت اجرایی امور شعب تعزیرات مازندران میزان محکومیت متخلفان را 435 میلیون و 664 هزار ریال اعلام کرد و گفت : عمده تخلفات مشاهده شده در این طرح، گران‌فروشی، کم‌فروشی، عدم درج‌قیمت و عدم صدور فاکتور است.
طهماسبی افزود: طرح نظارتی ویژه نوروز 96 با همکاری سایر دستگاه‌ ها در راستای حمایت از حقوق مصرف ‌کنندگان با شروع خریدهای نوروزی شهروندان و لزوم پیشگیری از بروز هر گونه تخلف احتمالی توسط عوامل سودجو و فرصت طلب در استان اجرا می‌ شود.
وی گفت : تمهیدات لازم برای برگزاری این طرح با تشکیل گشت ‌های مشترک سیار به منظور بازرسی از واحدهای صنفی سراسر مازندران در دستور کار قرار گرفت و اکنون 11 اکیپ سیار در استان در حال رصد بازار و مراکز خرید و پر تردد هستند.
وی افزود : این طرح نظارتی که از یکم اسفند آغاز و تا پایان تعطیلات نوروز ادامه دارد، شامل نظارت ویژه بر اصناف و برخورد فوری با هرگونه تخلف صنفی از جمله گران فروشی، کم فروشی، درج نکردن قیمت می ‌شود.
معاونت اجرایی امور شعب تعزیرات مازندران گفت: شهروندان می توانند شکایت خود را به سامانه 135 تعزیرات حکومتی و 124 صنعت، معدن و تجارت اعلام کنند تا پیگیری و رسیدگی شود.
انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.