سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

خودداری از سفرهای غیرضروری در جاده های فارس

مردم از سفرهای غیر ضروری در جاده ها خودداری کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مدرس زاده مدیر مرکز مدیریت راه های فارس گفت: با توجه به بارندگی شدید در اکثر محورهای استان فارس، بارش برف در نواحی کوهستانی و سردسیر، کاهش ایمنی ناشی از لغزندگی معابر و همچنین احتمال بروز سیلاب، از مسافران نوروزی و هم استانی ها تقاضا می شود امروز و فردا از سفرهای غیرضرور در جاده های استان خودداری کنند.

 
وی افزود: درصورت لزوم به انجام سفر، ضمن به همراه داشتن همه تجهیزات ایمنی لازم و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی، به اطلاعیه های مرکز مدیریت راه ها و پلیس راه توجه داشته باشند.  
 
مدرس زاده اظهار کرد: به منظور حفظ ایمنی مسافران نوروزی امروز و فردا همه راهداران و ماشین آلات راهداری به ویژه ادارات شهرستان های داراب، جهرم، فسا، فراشبند، قیر و کارزین، شیراز، فیروزآباد، سروستان، خرامه، کوار، نورآباد، کازرون و مرودشت در حالت آماده باش کامل هستند.  
 
وی ادامه داد: مسافران نوروزی می توانند قبل از آغاز سفر، اطلاعات مربوط به وضعیت جوی و ترافیکی راه ها را از طریق تلفن گویای 141، کسب کنند.  
 
وی گفت: همچنین به کمک ارسال پیام "شهرستان مبدا"."شهرستان مقصد" به شماره پیامکی 1000141 از مسیر سفر و مسافت آن مطلع شوند.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.