سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

در مسیر انقلاب نباید فقط به کارهای شعاری بسنده کرد

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: در مسیر انقلاب نباید فقط به کارهای شعاری بسنده کرد و باید به دنبال اهداف جدی و ایجاد تحول بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،آیت الله سید احمد علم الهدی روز شنبه در دیدار با جهادگران قرارگاه رضویون بسیجیان دانشجو و محلات مشهد افزود: کارهای جهادی در مسئولیتهای آینده جوانان و عملکرد مدیریتی آنان نقش بسیار دارد.
 
وی اظهار کرد: در مسیر انقلاب نباید فقط به کارهای شعاری بسنده کرد و باید به دنبال اهداف جدی و ایجاد تحول بود.
 
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: جوانان به عنوان نسل آینده که تمام رسالتهای انقلابی را بر دوش دارند باید از طبقه مستضعف، فاقد امکانات و جریانهای آسیب پذیر اجتماعی شناخت بیشتری داشته باشند.
 
امام جمعه مشهد افزود: شرکت در کارهای جهادی و تصویری که از مناطق محروم در ذهن باقی می ماند در مسئولیتهای آینده و عملکرد مدیریتی افراد نقش موثر دارد.
 
وی اظهار کرد: ساختن خانه، مدرسه و دیگر کارهای عمرانی باید با هدف نزدیک کردن افراد به نظام، اسلام، انقلاب و همراه با روشنگری فکری و سیاسی برای جوانان باشد.
 
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: اگر حرکت انسان ساز و بیدار آفرین در کنار فعالیتهای جهادی نباشد، آن حرکت ناقص بوده و به نتیجه نمی رسد و فعالیت فرهنگی بدون نفوذ در اندیشه موثر نیست.
 
آیت الله علم الهدی با بیان اینکه مناطق مرزی و کم برخوردار نیاز به تلاش بیشتر برای اقدامات فرهنگی و عمرانی دارند افزود: اگر به این مناطق توجه نشود گروههای تروریستی وهابی بیکار نمی نشینند و افراد را به خود جذب می کنند.
 
آیت الله علم الهدی اظهار کرد: کشور از نظر نفوذ جریان تروریستی به صورت فیزیکی در امان است اما پرورش تروریست و تفکر وهابی در داخل کشور، امکان پذیر و به مراتب خطرناکتر از ورود تروریست از خارج کشور می باشد.
 
وی گفت: رفاقت و دوستی در جوانی گاهی باعث پیشرفت و رشد انسان می شود و او را به عرش می رساند و گاهی نیز امکان دارد یک عمر جوان را ضایع کند بنابراین از هر دوستی نباید استقبال کرد زیرا برخی از آنها آفت هستند و در همه عمر دست و پاگیر انسان می شوند.
 
انتهای پیام//ف.ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.