سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

ثبت بیش از 8 میلیون تردد در محورهای فارس

مدیر مرکز مدیریت راه‌های فارس از ثبت 8 میلیون و 600 هزار تردد در محورهای استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ هادی مدرس‌زاده رحمان‌پور مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس گفت: از تاریخ 25 اسفندماه تا 4 فرودین‌ماه 8 میلیون و 600 هزار تردد در محورهای استان فارس ثبت شده است.

مدرس‌زاده افزود: بیشترین حجم تردد ساعتی مجموع محورهای استان فارس حدفاصل ساعات 17 تا 20 بوده است.

وی ادامه داد: استان فارس با اختصاص 5 درصد از کل ترددهای کشور به خود، پس از استان‌های تهران، مازندران، البرز، گیلان و قم، ششمین استان پرتردد کشور بوده است.
 
مدرس‌زاده بیان کرد: کل ترددهای ثبت شده در محورهای استان در تاریخ 4 فرودین‌ماه 966 هزار و 922 تردد بوده که نسبت به دیروز 6.3 درصد افزایش داشته است.
 
وی اظهار داشت: در محورهای اصلی ورودی و خروجی استان در مجموع یک میلیون و 345 هزار و 715 تردد ثبت شده است.
 
مدرس‌زاده با بیان اینکه در محورهای اصلی ورودی و خروجی شهرستان شیراز نیز 2 میلیون و 7 هزار و 438 وسیله نقلیه تردد کرده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال 4.4 درصد رشد داشته است، گفت: چهارم فرودین ماه نیز 217 هزار و 8 تردد در محورهای ورودی و خروجی شیراز ثبت شده که نسبت به دیروز 3 درصد و نسبت به تاریخ مشابه پارسال 8.2 درصد افزایش یافته است.
 
مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس با اشاره به اینکه 136 سامانه ثبت تخلف محورهای استان در این بازه زمانی 10 روزه در مجموع 12 هزار و 500 تخلف از سرعت مجاز ثبت شده است، تصریح کرد: بیشترین تخلف‌ها به ترتیب در محورهای ایزدخواست _ آباده، مرودشت _ شیراز، صفاشهر _ آباده، سعادت‌شهر _ شیراز، شیراز _ سروستان، سروستان _ فسا، سه‌راهی کوار _ جهرم و شیراز _ سپیدان بوده است.
انتهای پیام/ر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.