سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

رویکرد اجتماعی و رعایت حقوق شهروندی مهم ترین رکن ماموریتهای یگان ویژه است

فرمانده یگان ویژه پاسداران آذربایجان غربی گفت:رویکرد اجتماعی و رعایت حقوق شهروندی مهم ترین رکن ماموریتهای یگان ویژه است.

سرهنگ علی عظیمی در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ در خصوص تامین نظم و امنیت ایام تعطیلات نوروزی گفت: رویکرد اجتماعی و رعایت حقوق شهروندی مهمترین رکن ماموریتهای یگان ویژه است.
 
سرهنگ عظیمی با اشاره به تامین نظم و امنیت درایام تعطیلات نوروزگفت: از آنجایی که شهر ارومیه یکی ازقطب های  گردشکری  در ایام تعطیلات نوروز بوده لذا مشارکت درتامین امنیت وآرامش وفراهم نمودن رفاه  حال و رضایتمندی مسافران  از مهمترین مسئولیتهای یگان ویژه استان  می باشد.
 
وی  با تاکید به رویکرد اجتماعی و رعایت حقوق شهروندی در تامین نظم وامنیت گفت: رفتار و برخورد خوب و ارزنده با مردم و نمایش چهره پلیس شایسته، نقش ارزنده ای در جلب اقشارمختلف جامعه داشته و ایجاد همدلی و همیاری با مسافران  یکی از راههای موفقیت در برقراری نظم و امنیت درایام تعطیلات نوروز می باشد.
 
 سرهنگ عظیمی در ادامه به تدابیر اتخاذ شده در راستای تامین نظم و امنیت اشاره کرده و افزود: در ایام تعطیلات با راه اندازی گشتهای ویژه درنقاط حساس وکمپ های استقرار مسافرین در سطح  شهر منجمله پارک ائلرباغی ، پارک گوللرباغی ، پارک الغدیر ، پارک جنگلی و تفرجگاه بند علاوه بر تامین امنیت مسافران وهمشهریان عزیز ،  نیروهای این یگان وظایفی  نیز در حوزه مردم یاری بر عهده خواهند داشت تا درطول این ایام محيطي امن و آرام ، همراه با خاطرای خوش براي شهروندان و مسافران نوروزي به ارمغان آورند.
 
انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.