سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

کسب مقام قهرمانی جودوکار کرمانشاهی

رییس هیات جودو استان کرمانشاه از کسب مقام قهرمانی رقابت های سنگین وزن دانشجویان دانشگاه های پیام نور سراسر کشور توسط ورزشکار کرمانشاهی خبر داد.

به گزارشگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازکرمانشاه؛شهریار عباس آبادی گفت: 'مهرداد صیدی' جودوکار وزن به اضافه 100 کیلوگرم کرمانشاهی است که با شکست رقبای خود مدال طلا و عنوان قهرمانی را کسب کرد. 


وی افزود: پس از صیدی، ورزشکاری از سیستان و بلوچستان عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد و جودوکاران تهران و البرز نیز مشترکا مقام سوم را کسب کردند. 

عباس آبادی یادآوری کرد: رقابت های قهرمانی جودو دانشجویان پسر دانشگاه پیام نور کشور به میزبانی تهران برگزار شد و تیم های دانشگاه پیام نور همدان، آذربایجان غربی و تهران نیز به ترتیب اول تا سوم شدند.

 رییس هیات جودو کرمانشاه در ادامه  بیان کرد: نفرات برتر این رقابت ها به تیم ملی جودوی دانشجویان ایران برای حضور در بیست و نهمین دوره مسابقات دانشجویان جهان که 26 مرداد لغایت هشتم شهریور ماه سال آینده در کشور تایوان برگزار می شود، دعوت خواهند شد. 

وی اضافه کرد: یکی از برنامه های هیات در سال آینده افزایش حضور در رقابت های مختلف کشوری و همچنین برگزاری دوره های مختلف آموزشی برای مربیان و داوران جودوی استان است.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.