سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت نام ۲۰۲ داوطلب کاشانی در انتخابات شورا‌ها

رییس ستاد انتخابات شهرستان کاشان از نام نویسی ۲۰۲ داوطلب انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان تا پایان پنجمین روز ثبت نام خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان  از اصفهان  ، حمیدرضا مومنیان، در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: ۱۰۸ نفر از این تعداد مربوط به شوراهای اسلامی شهرهای این شهرستان و ۹۴ نفر هم برای عضویت در شوراهای روستاهای شهرستان کاشان ثبت نام کردند.

وی، با بیان این که آمار ثبت نام کنندگان شامل ۱۸۶ نفر مرد و ۱۶ نفر زن است افزود: برای عضویت در شوراهای اسلامی شهر تعداد ۹۵ نفر مرد و ۱۳ نفر زن و برای شوراهای اسلامی روستا تعداد ۹۱ نفر مرد و ۳ نف زن ثبت نام کردند.

به گفته وی، شمار حوزه‌های انتخابیه پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان کاشان ۶۵ حوزه شامل ۷ حوزه شهری و ۵۸ حوزه روستایی است.

فرماندار کاشان، آغاز نام نویسی از داوطلبان نمایندگی انتخابات پنجمین شوراهای اسلامی شهر و روستا را از سی ام اسفند سال ۹۵ یادآورشد و گفت: ثبت نام تا ششم فروردین ۹۶ ادامه خواهد داشت.

پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و نخستین میان دوره‌ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز ۲۹ اردیبهشت در سراسر کشور برگزار می‌شود.


انتهای پیام/ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.