سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار نهاوند خبر داد:

ثبت نام بیش از 300 نامزد انتخابات در نهاوند

۳۴۹ نامزد انتخابات شوراهای شهر و روستا در شهرستان نهاوند ثبت نام کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان  از همدان فرماندار نهاوند گفت: با شروع نام نویسی از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تا امروز (جمعه) ۳۴۹ نامزد نام نویسی کردند.

کریم حمیدوند اظهار داشت: ۳۴۵ تن از داوطلبان مرد و ۴ داوطلب زن که تا امروز جمعه ۴ فروردین نام نویسی کرده اند.

حمیدوند گفت: تاکنون ۲۶ داوطلب برای شهر نهاوند، ۹ داوطلب برای شهر فیروزان، ۷ داوطلب برای شهر گیان و ۶ داوطلب برای شهر برزول با حضور در فرمانداری نهاوند ثبت نام کردند.

وی در خصوص ثبت نام شوراهای روستایی در بخشداریهای تابعه شهرستان نیز گفت:: تا به امروز ۱۹۱ داوطلب برای روستاهای بخش مرکزی، ۶۵ داوطلب برای روستاهای بخش خزل، ۲۱ داوطلب برای روستاهای بخش زرین دشت و ۲۴ داوطلب برای روستاهای بخش گیان با حضور در بخشداریهای مربوطه ثبت نام کردند.

حمیدوند با اشاره به فرصت ۳ روز دیگر برای واجدین شرایط ثبت نام اظهار داشت: از امروز فقط ۳ روز دیگر فرصت برای ثبت نام باقی است لذا از همه کسانی که واجد شرایط هستند و می‌خواهند برای شهر و روستا کاندید شوند می‌خواهیم برای سهولت کار در مدت این ۳ روز برای نام نویسی مراجعه کنند و کار را به روز و ساعات آخر واگذار نکنند.

وی بیان کرد: ثبت نام از داوطلبان همه روزه از ساعت ۸ صبح تا پایان وقت قانونی در فرمانداری و بخشداری‌های تابعه تا ۶ فروردین ماه انجام می‌شود و هر کسی که واجد شرایط است و برگه سوء پیشینه و مدارک لازم را دارد می‌تواند برای ثبت نام خود اقدام کند.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.